fbpx
Jak managerka projektów online może Ci ułatwić życie biznesowe?
with Brak komentarzy

W świecie przedsiębiorczości w internecie, gdzie rynek online non-stop się zmienia, a konkurencja stale rośnie, skuteczne zarządzanie czasem i zadaniami może być kluczowe dla sukcesu. Dla soloprenerki, która równocześnie zawiaduje swoim biznesem, sprzedaje usługi i produkty online, dba o marketing, oraz … Czytaj więcej

Jak Asana może wznieść zarządzanie w małej firmie na wyższy poziom i odzyskać dla solo przedsiębiorcy mnóstwo czasu?
with Brak komentarzy

Narzędzie do zarządzania projektami Asana, nawet w wersji bezpłatnej, to idealne miejsce do stworzenia własnego „centrum zarządzania firmą”, nawet jeśli jesteś w niej zarówno CEO jak i jedynym pracownikiem. Wiem, co myślisz: kolejna rzecz do nauczenia się, nim się zorientuję … Czytaj więcej

Co to jest Asana i dlaczego warto zarządzać w niej projektami?
with Brak komentarzy

Asana to wygodne narzędzie do zarządzania projektami, dostępne w wersji desktopowej i mobilnej w języku polskim. Świetnie sprawdzi się zarówno w pracy zespołowej, jak i przy indywidualnym planowaniu. Liczne funkcjonalności (dostępne również w wersji bezpłatnej) sprawiają, że planowanie pracy w … Czytaj więcej

9 wtyczek do Chrome, które na bank ułatwią Twoją pracę!
with Brak komentarzy

Przed Tobą lista rozszerzeń do przeglądarki Chrome, z których codziennie korzystam i nie wyobrażam sobie bez nich pracy. Używam wersji bezpłatnych, są wystarczające jak na moje obecne potrzeby. Dotyczą różnych obszarów pracy online, ale jedno je łączy: dzięki nim oszczędzam … Czytaj więcej

Jak delegować zadania?
with Brak komentarzy

Nie każdy umie delegować – to smutna prawda. Ale na szczęście można się tego nauczyć. Poza tym praktyka czyni mistrza, jak we wszystkim. Od czego w ogóle zacząć delegowanie zadań wirtualnej asystentce? Jak przygotować się do delegowania zadań? Pierwszy krok … Czytaj więcej

Mity o zarządzaniu projektami w małym biznesie online, w które nie powinnaś wierzyć
with Brak komentarzy

Zarządzanie projektami w małym biznesie, zwłaszcza prowadzonym przez solo przedsiębiorczynie takie jak Ty, to nie lada wyzwanie. Wokół tego tematu narosło wiele mitów, które mogą utrudniać efektywne prowadzenie działalności, a także hamować działania, które ją rozwiną. Z tego artykułu dowiesz … Czytaj więcej

Jak zatrudnić wirtualną asystentkę?
with Brak komentarzy

Jesteś soloprenerką, masz biznes online i wreszcie dojrzałaś do tego, żeby oddelegować część zadań? Przygotuj się do tego!   1. Zrób listę wszystkich tematów, które trzeba wykonywać, ale niekoniecznie chcesz lub lubisz się nimi zajmować.    Odpowiedz na poniższe pytania, … Czytaj więcej

Od czego NIE zaczynam codziennej pracy, czyli 3 rzeczy, których warto unikać, żeby od razu pracować efektywniej.
with Brak komentarzy

Zanim wskoczymy w wir codziennych obowiązków, warto zatrzymać się na chwilę i przyjrzeć się tym działaniom, które mogą nas łatwo wciągnąć, ale niekoniecznie przyczynią się do efektywnego rozpoczęcia zawodowego dnia. Z jednej strony planowanie pracy to sprawa indywidualna, bo powinno … Czytaj więcej

Punkty styku z marką. Masz pewność, że dobrze je wykorzystujesz w swoim biznesie online?
with Brak komentarzy

Jeśli prowadzisz biznes w internecie, na przykład realizując usługi dla klientów jako freelancer, albo masz markę z produktami elektronicznymi lub fizycznymi, to ten wpis jest dla Ciebie.   Zacznijmy od teorii: co to znaczy punkt styku z marką?   Punkt … Czytaj więcej

Jak pracować w skupieniu, realizować swoje cele i mieć czas na życie prywatne?
with Brak komentarzy

Jeśli prowadzisz swój biznes solo, jako freelancer albo pracujesz zdalnie w domu to pewnie doskonale wiesz, że praca w skupieniu, która nie rozwleka się na cały dzień, nie jest łatwa. Rozpraszaczy zewnętrznych i wewnętrznych dookoła Ciebie nie brakuje, co powoduje, … Czytaj więcej

Co to jest landing page?
with Brak komentarzy

  Landing page, inaczej strona lądowania lub strona celowa, ma za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy do tego, co oferujesz i zachęcić go do działania np. zapisu na wydarzenie lub zakupu produktu. Zazwyczaj tworzony jest na potrzeby kampanii marketingowych i chodzi … Czytaj więcej

1 2